BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 18 Disember 2010

aku happy????so what??lalalalala

                                                 View Image
........yeah!!..mmg x dinafikan lagi..aku mmg kegedikan happy..lalalalalalala......apa aku kisah an.....hak aku...aku mmg sentiasa happy..lau sedih pon pendam2 jer kot..hohohohoho...okeh...aku mmg x suka tgk org brsedih....bb aku nak depa happy cm aku....kadang2 aku panas baran gak la...hehehehe...hmm..so happy la kamu sebelum kamu di sedih kan...perh!x boleh belah noh.....jgn la bersedih wahai kamu semua...senyum selalu...msty kita rasa happy..bia la kita terhegeh2 pon....janji happy.,.....hampa peduli pa an???????jangan risau......org nak kata pa pon..just ignore.....orait.......aku happy.!!!!...........bia kat ku la an.....wekkkkkk....wink*wink............


                                                            *amee***

0 comments: