BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 18 Disember 2010

taw x peeee......!!!

                                                      View Image
mira,are u kindding or what.....next year 2011.....u are 17 years old?????omg!!hahahahahahaha....wink...wink....adakah aku nieh bermimpi jer...subhanaALLAH...betul la meyh....hang skunk nieh dah besaq...tp awt ha aku rasa diri aku msih kecik...ish3....terfikir2....aku akn msuk alam remaja....cewah,...selamanieh..x remaja lg ker????lalalalalalalala...no komen beb....tba2 haty ku berdebar lg....~~~..why2???coz.....aku akan ambik (spm)..alamak........................lg tension lah aku........cmna nieh aku nak hadapi...............aku takut+gementar meyh........boleh ke aku hadapi semua nieh.....teeeeeeeeeeeettttttttttt............jwpan nya?????INSYAALAH.........berkat doa ibu dan guru2 ku.....aku akan berjaya...yeah...chaiyok mira!!!.......


                                                                *AMEE*

0 comments: