BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 18 Disember 2010

betoi ka????????^^.....

                                            View Image
cerita nieh dah lama kot...aku baru nak updte..heheheheehe..coz ritoe aku at sekolah..cmna nak updte an3....huhuhuhu.............alkisah????????..bulan oktober ritoe.....ada la perlantikan ketua pengaws n jwtan2 pengawas lain......masyaALLAH.....!!!agak terkezut jgk aku ritoe....hmm.....kami semua pengawas dijemput masuk ke bilik meeting...perh! bila pggl toe...tepat kul 12.45..pakat dk tgk jam..waktu cikgu suhada....kami yg pengaws kelas toe....rasa tkut dah...cikgu suhada x bg kuar..ai cmna ni...jnji kena kuar jgk ar an....bb meeting penting....cewah...!hehehe.....5 minit kemudian nya.....jeng3.....mantan ketua pengawas aku pon dtg.....say:cikgu...saya nak pggl semua pengaws pg bilik meeting...perh!! aku dgn x salin soklan cg g nieh..tp x pa la....naty aku pinjam buku depa ja..lalalalalala....jhat kan aku....hohoho.....hmm pa g cept2 kemas buku masuk an dlm beg...terus belah..hehehehe,,,,,,....tiba je at bilik meeting...semua pakat tgk kami.....uih..bt teruk boleh depa toe..hehehehe...dah la ramai lak toe....dgn cikgu pengawas yg len....aku pon pa g...duduk la ats kerusi yg disedia kan......emmm...kami pon mula kan mjlis dgn doa....lpas drp toe...hmm mula perlantikan ketua dan penolong.....perh!!..ramai betul yg angkat tgn nak mnggundi..heheheh...mcm pilihan raya la plk an????...mula2 depa pilih calon....pilih la sulhie...aku pun setuju gak la.an.....yg kedua lak...shafi,ok gak la bb dia pon nmpak cm boleh,,smua org mmg pilih dia..trmsuk aku la..hehehehe.......sempat aku dk sembang2.........dgr sora mntan ketua pengawas aku..mnyebut nma amira.....perh!terkezut gilaaaaaaa aku masa toe............awat depa pilih aku nieh????n then buat la undian2....mula2 nma sulhie...3 org ja pilih....n shafi 26....tiba lak msa turn aku....hah ambik hang.................cikgu shrimini kira2 aku 29.......masyaALLAH..............!!!!!!!!.......USTAZAH PON KATA...!!!..AMIRA KAMU KETUA PENGAWAS PADA TAHUN 2011.....DAN AUTOMTIK NYA SHAFI PENOLONG KAMU........aduh kecut perut den....habis ja pemilihan semua toe...ustazah.PK HEM.n cg sharimini pon say : tahniah amira buat yg terbaik okeh..pastoe kawan2 lak..tahniah weyh..hehehehe..alamak..layak ke aku weyh..!!!!...tahun dpan aku spm....mcm na nak pikul nieh....dgn study....dgn pengaws....mak ai.......loteh aku..,...x pa la...insyaALLAH.....aku akan bt yg terbaik utk...SMKSAB...hehehehe.......harap2 para pengawas tahun 2011...dpt bg kan kerjasama kat aku...boleh yeee....!!!!!.....amanah,disiplin dan kerjasama itoe penting kata PK HEM kepada aku.hehehehe..beyeh!!!

                                                                *amee*

0 comments: